Morgonträning

Hej på er! Dagen här började med frukost, kaffe och så morgonträning. Jag kör ofta ett pass pilates från Youtube, eftersom det är en träningsform jag gillar. Tror inte man ska tänka så mycket på hurdan träning man önskar man skulle orka med utan i stället satsa på det man tycker om – då är chansen större att det blir gjort, och det är ju huvudsaken.
Med en busig 1-åring hemma tycker jag också det är lättast att köra ett pass som jag kan från tidigare, har ett par olika som jag växlar mellan, och i dag körde jag det här, som är ett ganska lätt pass på 30 minuter, men särskilt i början känns det av dagen efter. Jag har vikter på handlederna nu för tiden för att öka motståndet – det som ser ut som stora ögonbindlar. De funkar bra för just pilates, eftersom man knyter fast dem runt handlederna, finns på bl.a. Stadium.
När jag kör ett pass som jag kan är det ingen skillnad om Adde kommer och gosar med en mitt i och skymmer sikten till tv-rutan, huvudsaken är att jag hör vad som sägs så vet jag vilka rörelser som gäller. Sedan är det bra tror jag att inte ta någon stress ifall passet någon dag inte blir lika effektivt, på grund av för mycket gos mitt i, det är ändå bättre än att inte göra någonting alls tänker jag.
Nu ska jag fota lite till Instagram och sedan lägga Adde för hans tupplur då jag ska sätta igång och skriva. Ha en riktigt fin dag, kram på er!
 
 
 Glöm inte att klicka på hjärtat här nedan ifall du gillar inlägget! Tack! <3
Följ mig på Facebook HÄR!
0 kommentarer